Šis street fashion blogs ir visiem zināmais Helsinku ražojums HEL LOOKS, kas, ja nemaldos, tiek attīstīts jau apmēram piecus gadus. Principā, šis ir pirmais street fashion blogs, kuru uzmeklēju caur google vairākus gadus atpakaļ un tas joprojām spēj mani uzrunāt tā kā neviens cits, jo HEL LOOKS stilu un cilvēku diapazons ir patiesi plašs. Lai cik sajūsmināta es nebūtu par JAK & JIL blogu, kurā vienmēr var ieraudzīt kādu modes aprindās pazīstamu seju vai jaunāko PRADA kurpju pāra brīvsoli pilsētā, un, lai cik iedvesmota es nebūtu no pasaules slavenā The Sartorialist, kurš tāpat kā es pievērš milzīgu uzmanību detaļām un atsevišķiem akcentiem, tomēr - HEL LOOKS ir redzami [nebaidīšos teikt] dzīvi un reāli cilvēki, kurus šķiet, vari satikt tepat aiz stūra un, kuri, neatkarīgi no tā, patīk tev vai nepatīk, pievērš uzmanību.
Šodien HEL LOOKS neatstāja vienaldzīgu un tas viss pateicoties 22 gadus jaunam džentlmenim vārdā Achilles. Nē, šis džentlmenis nav izvēlējies lakotas kurpes un žaketi ar "stingru" plecu daļu. Ieraugot viņu, izjūtas ir dalītas un jautājumi nāk teju no visām pusēm.
Pats Achilles stāsta šo: "My style is a fight between gothic and homeless looks."
Pirmkārt, Achilles ir izvēlējies daudzslāņu koptēlu, kas vienmēr ir interesants no pētīšanas aspekta.
Otrkārt, es vienmēr apbrīnoju cilvēkus, kas spēj interesanti kombinēt, kā arī gaumīgi valkāt adījumus.
Treškārt, tas, ka Achilles sandales valkā ar zeķēm neizraisa riebumu [kurš, vērojot šādu salikumu, rodas itin bieži].
Un tagad [pārsteiguma moments!?] - vai Jums šķiet, ka Achilles savu nekārtīgi brīvo koptēlu ir veidojis no vintage/second hand VAI arī slavenu zīmolu apģērbiem un aksesuāriem?
Kā stāsta Achilles -
Cepure: atrasta uz ielas [drosmīgi, ko lai saka]
Jaka: Acne
Garais adītais kardigans: Rick Owens
T krekls: Alexander Wang
Džinsi: Gareth Pugh
Apavi: Lanvin
Vilnas zeķes: mātes dāvana Ziemassvētkos
Kur ir tā robeža? Kurā brīdī slavenu zīmolu priekšmetu uztvere kļūst nevienveidīga? Kur ir spēja atšķirt un novērtēt tikai vizuālo priekšmetu [bez konkrētām zināšanām un personīgas pieredzes]? Vai radīt nevīžīgumu koptēlā ar zīmolu apģērbu un aksesuāru palīdzību ir vienkāršāk/grūtāk, nekā izmantojot patiesi vienkāršus/novalkātus/neizteiksmīgus elementus? Vai tādā gadījumā iznākums neliktu vilties?
Protams, gaumes atšķiras, viedokļi arī. Tomēr, vai, redzot Achilles nākam pretī, ir iespējams uzminēt mīklu, neietekmējoties no stereotipiem?
[Foto: HEL LOOKS]
4 komentāri:
feins blogs, pasekošu līdzi! :) Patīk, ka nav tikai iemestas bildes, bet ir arī iztirzājums par tēmu :)
jaa liek padomaat vai ne..tas ir taa, kaa vienreiza eju uz veikalu savaas eertajaas un jaa ja godoogi diezgan jau novalkaatajaas kedaas un jeans kas ir 2i izmeri par lielu - un pardeveja tiesham bija nelaimiiga ka izsmeereeju visus dior lip gloss un e lauder kameer izvelejos isto, eh- fantastika...dzheksa taads krus, interesanti kaada butu vinja maaja iekaartota....
Inga - lielum liels paldies, centīšos arī turpmāk! :)
peek-a-boo - jā, gluži mūsdienu dilemma, ir dzēsusies robeža, kura reiz ļāva veikt reālus secinājumus par indivīdu pēc tā vizuālā izskata. Džeks vizuāli neizskatās pēc tādu preču patērētāja, kāds ir īstenībā.
un tas ir forshi, ka neizskastaas...taa ir maaka varbuut speeleeties ar apkaarteejiem? man patiik, aizrauj...
Ierakstīt komentāru