Reiz veicu pētījumu, kura ietvaros aptaujāju arī dažus vietējos modes dizainerus. Vārds pa vārdam, līdz atbildes par problēmām Latvijas modes industrijā atklāja apstākli, kas principā netiek slēpts, tomēr, par tā radīto situāciju nenotiek īpaši aktīvas diskusijas. Daudzi dizaineri izteica viedokli un dalījās ar informāciju par savu darba procesu (nē, šoreiz nestāstīšu par iedvesmas avotiem un šūšanu), akcentējot uzmanību uz to, ka daudzi dizaineri ir noslogoti ar patiesi plašu pienākumu klāstu. Tie ir gan radītāji, gan - plānotāji, organizētāji, komunikatori, sadarbības partneru meklētāji u.tt. Būtiskākais iemesls - finansiālie līdzekļi. Ja tas ir nopietns modes nams, kas strādā ar lielu auditoriju un lielos apjomos, šādi attīstība un progress būtu niecīgi. Savukārt, Latvijas modes dizaineri bieži vien vienkārši cīnās par savu eksistenci, kas gribot/negribot liek visu "ņemt savās rokās". Tomēr, šādai praksei ir alternatīvas un ļoti laba alternatīva ir sabiedriskās attiecības.
Sekojošais materiāls noteikti būs aktuāls sabiedrisko attiecību speciālistiem, tomēr, nevaru nedalīties ar tik vērtīgu informāciju. Vēlos pastāstīt par jaunu grāmatu -
Šī grāmata ir "Fashion Public Relations" un tās autori ir Gerald J. Sherman un Sar S. Perlman.
Izdota Ņujorkā, 2010. gadā.
Saturs priecē ar plašu izvēli - sabiedrisko attiecību pamati, sabiedrisko attiecību kampaņu specifika, attiecības ar medijiem, krīžu komunikācija un daudz kas cits, kas palīdz orientēties sabiedrisko attiecību aktivitātēs konkrēti modes nozarē. Visi piemēri, situācijas ir aktuālas, mūsdienīgas un to galvenie personāži ir plaši pazīstami. Jā, it kā tiek runāts par fundamentālām lietām, tomēr atklājas arī specifiski paņēmieni un tendences.
Lasu ar patiesu interesi, kad būšu gatava kvalitatīvai recenzijai - Jūs to uzzināsiet pirmie!
Veiksmīgu nedēļas nogali!
Abonēt:
Ziņas komentāri (Atom)
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru