ceturtdiena, 2011. gada 10. novembris

Tuk-tuk

Šodien es nopūšu plāno putekļu kārtiņu, kas krājusies jau samērā ilgi. Bet ne tāpēc, lai laistos iekšā rakstīšanā. Mans intensīvais dzīves ritms un laika trūkums ļauj priecēt acis citu modes blogeru garadarbos. Tikmēr es iemalkoju tasi zaļās tējas, pasapņoju un turpinu darīt iesāktos darbus.

Nečīkstēšu nu atkal, ka ziema nav mans mīļākais gadalaiks. Nestāstīšu, ka ikdienas ietērpšanās vairākās kārtās ir nogurdinoša. Bet, skat! Ziema tuvojas. Tāpēc šogad man veiksmīgi izdevies atrisināt vienu no ikgadējām problēmām - cepures problēmu. Esmu iepriecinājusi sevi ar sievišķīgu un košu aksesuāru, kurš [cerams] atšķaidīs pelēkās ziemas dienas. Prieks!


2 komentāri:

Maza Balta teica...

Kādu laiku atpakaļ te vēl bija klusums, tik tiešām tas bija manāms!
Priecīgu atgriešanos! :)

Anonymous teica...

šodien esmu sajūsmā. Esmu redzējis vairākus komentārus no cilvēkiem, kuri jau bija saņēmuši kredītu no LAPO M-F, tāpēc nolēmu pieteikties, pamatojoties uz populāriem ieteikumiem un tikai pirms dažām stundām savā kontā apstiprināju kopējo summu 28 500 eiro. Šīs ir patiešām lieliskas ziņas, un es iesaku ikvienam, kam nepieciešams īsts aizdevums, pieteikties pa e-pastu: lapofunding960@gmail.com
Whatsapp +447883183014