pirmdiena, 2010. gada 17. maijs

Coco

Šoreiz nevis par Coco Chanel, bet gan mūsu vietējo - Coco Culté. Coco Culté ir samērā jauns zīmols, tomēr, tam piemīt īsts potenciāls un reāla iespēja nostabilizēties Latvijas modes nozarē. Kādā virzienā tas attīstīsies turpmāk un, ko īpašu piedāvās nākošajās sezonās - redzēsim. Aplūkosim jau paveikto. Šobrīd Coco Culté piedāvā dažādus t-kreklus un topus, legingus, svārkus, kleitas, jakas, kā arī apakšveļu ar ļoti pievilcīgām, koķetām lentēm.

Manā īpašumā ir Coco Culté svārki, kuri ir viena no manām iecienītākajām garderobes sastāvdaļām. Tos iespējams kombinēt ļoti dažādos veidos un vilkt gan ar augstpapēžu kurpēm, gan ar balerīn' čībiņām. Atšķirībā no citiem līdzīgiem piedāvājumiem, Coco Culté svārki nav pārāk caurspīdīgi (tiem ir apakšsvārki), veidoti ar akurātu, "neapgrauztu" apakšējo malu, kā arī jostasvietā tiem ir iešūta ērta gumija. Vēlētos šādus arī citās krāsās, piemēram - salātzaļā vai lillā pasteļtonī.

Reti kad pievēršu uzmanību apģērbiem ar printiem, jo pārsvarā tie ir vai nu pārāk uzkrītoši, vai nu izskatās samērā "lēti". Savukārt, Coco Culté printi ir drosmīgi un, kā teiktu modes semiotikas pētnieks Rolāns Barts, īsā laika posmā ir kļuvuši par centrālo zīmola "detaļu".

Tops, tunika vai kleita - visa uzmanība uz apjomīgajām piedurknēm. Un rozā lente! Arī audums ir lieliski piemeklēts, jo veido kārtīgas, skaistas krokas.

Legingi gan mazliet apbēdina, jo kliedzošie uzraksti nav pārāk izdevīgi. Protams, zīmols ir jāpopularizē, tomēr šāds paņēmiens nav labākā izvēle. Manuprāt, zīmola nosaukums ir un paliek nosaukums, nevis modes elements - neatkarīgi no tā, kur tas izvietots. 

Esmu pārliecināta, ka Coco Culté apakšveļa patiks gandrīz ikvienai sievietei. Visām biksītēm raksturīgi rotaļīgi kruzuļi un spīdīgas lentes. Vīrieši - uz veikalu!

Coco Culté var aplūkot oficiālajā mājas lapā un uzlaikot -
OverScore - Smilšu iela 16
World Fashion - Elizabetes iela 21
Paviljons - Domina, Ieriķu iela 3
Studio Takeshy Kurosawa - Sky & More, Duntes iela 19a
Studio Katana - Jomas iela 46
un veikalos Tendence.

2 komentāri:

anii teica...

Barts? par kuru laiku viņš ir kļuvis par modes semiotiķi? vinsh tad jau drīzāk ir tieši reklāmas, ja tā varētu kategorizēt.
atvainojos, piesienos

fl teica...

Viss kārtībā. Noprotu, ka neesi lasījusi "Le système de la mode" jeb "Modes sistēma", kurā Barts runā par zīmju sistēmu apģērbā, modi un tās atspoguļojumu glancēto žurnālu diskursā - arī manis pieminēto "detaļu".