sestdiena, 2010. gada 12. jūnijs

Open air Vintage Fest vol 4

Kalendārā 12. jūnijs. Es veru vaļā durvis uz saulaino dārzu un dodos uz Dirty Deal Cafe, lai beidzot arī "dzīvajā" aplūkotu/apčamdītu/novērtētu/izvērtētu Open air Vintage Fest vol 4.

Reiz skatījos lielisku raidījumu ar modes pazinēju Aleksandru Vasiļjevu, kurā sīki un detalizēti tika diskutēts par vintage būtību un aktualitāti. Šo jēdzienu mūsdienās lieto aizvien biežāk un aizvien "visur". Kā šodien atceros viņa vārdus: "Vintage ir viss, kas ir vecāks par 50 gadiem." Respektīvi 2010 - 50 = līdz 1960 gadam. Protams, īstenu un galvenais - kvalitatīvu vintage mūsdienās ir grūti sameklēt, turklāt, cena arī būs atbilstoša vērtībai. Tāpēc, vārds vintage  pasākuma nosaukumā man vienmēr atsauc atmiņā Aleksandru Vasiļjevu.

Te viņš lūkojas uz mani no grāmatu plaukta un atbalstoši māj ar galvu. 

Protams, Open air Vintage Fest vol 4 bija daudz atšķirīgāks sortiments. Liela daļa piedāvājuma ir atlasīti second-hand priekšmeti un apģērbi, liela daļa pašu darinātas mantas. Tāds izteikts 50:50.
Par to, kas man patika:
1) Sock Box zeķes, zeķītes un citas smalkas sieviešu lietas
2) QooQoo legingi
3) Stocksisters skaistās matu rotas
4) Pirmajā stāvā meitene [kuras vārdu, diemžēl, nezinu] pārdeva ļoti kvalitatīvas auduma krelles, piespraudes - baltais lācis ar mežģīnēm droši vien ir vienīgais, kas man tik ļoti palicis atmiņā.

Pasākuma laiks: saulains un izdevies
Pasākuma vieta: šādam dalībnieku un, galvenais, apmeklētāju skaitam - pa šauru
Pasākuma atmosfēra: neformāla

Neko neiegādājos - cilvēku virpulī nespēju īsti saprast, ko es vēlos, vai vispār vēlos!?
Šodien es neesmu objektīva, tikai īsi atstāstu to, kam pievērsu uzmanību.
Kam pievērsāt uzmanību Jūs?

Nav komentāru: