pirmdiena, 2010. gada 14. jūnijs

Pony

Vakara (nakts) stundā mieloju acis Beyond the Valley un, ko es redzu?

Sajūsminos, domāju, vai zobu feja man atnesīs £ 395.00, mēģinu iedomāties papēža konstrukcijas veidošanas procesu un kārtējo reizi pārliecinos, cik gaumīgi iespējams izmantot koka materiālu apavu veidošanai. Un tad es pievēršos tekstam - Pony skin wooden wedge shoe... Zobu feju nomaina apaļas ponija acis. Nu nespēju es tā vienkārši to lasīt un pieņemt. Jā, jā, es zinu - āda paliek āda, neviens jau te nav svēts... bet PONIJS(!). Hmm.
Reiz piedalījos Salon De Luxe izstādē, kurā ikviens potenciālais pircējs, kuram izrādīju Comme des Garçons ponija ādas maku, savieba seju un uzlūkoja mani ar tik nicinošu skatienu, it kā es šo maku būtu darinājusi savām rokām. Viena es neesmu, bet ir arī citi viedokļi. Un, ja ražo, tad jau pērk (!?). 
Lūk, viens no eksemplāriem:

Šeit ļoti saudzīgs raksturojums: pony hair wallet.

Labi, ir arī alternatīva, jo pārdodot preci "no ponija" alternatīvai jābūt. Šīs skaistules, kurām ir gan interesantāka krāsu kombinācija, gan izskatīgāks rāvējslēdzējs:




Attēli no: beyondthevalleystore un ssense.

Nav komentāru: