ceturtdiena, 2010. gada 5. augusts

Help [!?]

Kamēr blogeru un twitter vidē kopējas visa veida informācija par Facehunter ciemošanos mūsu mazajā Rīgā, kā arī skaistas bildes no Aleksandra Vasiļjeva izstādes (btw, mans favorīts ir Stilistes raksts - lakoniski un reālistiski), manu prātu jauc un padara aizvien domīgāku kāda problēma. Problēma nav saistīta ar globāli nozīmīgām lietām, šoreiz tā ir tīri personiska. Un, jā, es atkal iemanos domāt par kaut ko, kas pilnīgi neizraisa asociācijas ar šī gada saulaino (karsto!) vasaru.

Jau otro gadu es meklēju ziemas mēteli. Tam jābūt:
1) Ziemas mētelim. Tas nozīmē: ar siltu oderi, ērtu apkakli, kvalitatīva un bieza auduma.
2) Ne-vienkāršam. Tas nozīmē: klasiski melnu mēteli ar melnu pogu rindu es nemeklēju, jo 2 tādi jau sen dus skapī.
3) Viegli kombinējamam. Tas nozīmē: izdevīga garuma (piemērots gan īsiem, gan gariem zābakiem), "mierīgas" krāsas (bēšs, brūns, tumši zils, pelēks u.tml.).

Un tagad jautājums - kur? Kur lai es atrodu to, ko es meklēju?
Rīgā? Internetā? Kur meklēt, kurp doties?
P.S. Šūt es nevēlos. Esmu pārāk piekasīgs klients - rezultāts man var pavisam nepatikt.

Šobrīd manos favorites ir pievienoti šie:


Patīk krāsa, rāvējslēdzējs, aizmugures daļas krokojums un josta.
Nepatīk piedurkņu krokojums (mana auguma garumam īsti neder).



Patīk krāsa, dekoratīvie elementi un volāni.
Šaubas par to, kā internetā pirkts mētelis "sēdēs" (attiecas arī uz iepriekšējo un ir viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc vēl nesteidzos iegādāties kādu no šiem eksemplāriem).

Tamdēļ, lūdzu, ja ir idejas - kur pārdod labus ziemas mēteļus?
Paldies!

[Foto: asos]

4 komentāri:

ginta_b teica...

tie meetelji iisti ziemiigi neizskataas, iipashi ja no asos, es tomer ieteiktu padomaat par shuushanu piekasiigs klients tas tachu ir normaali tu tak maxaa pareizais meistars tik jaatrod un domaaju tas ir pats gudraakais veids kaa apvienot kraasu ideju garumu uc pastaasti veelaak kaa gaaja...man starpcitu ar taada liidziiga probleema tik ar ziemas rudens jaku lietainam laikam ;)

fl teica...

Variantu par šūšanu izskatīšu, ja nebūšu atradusi labu alternatīvu. Jā, protams - ziņošu tepat kā man veicas ar meklējumiem. Iespējams vēl kāds padalīsies ar informāciju.
Lietainam laikam iesaku trenci, ko papildināt ar apjomīgu, siltu šalli (tādu variantu izvēlējos pēc līdzīgas situācijas kā Tevis aprakstītā). :)

Lily Allen teica...
Šo komentāru ir noņēmis autors.
Clipping Path teica...

I'm personally a big fan of fl blog. Thanks for sharing this post.